کارگاه ترمیک 7 تا 12سال هنر و بازی

هنر و بازی

معلمان می­گویند: آموزش هنر و مهارت­های حرکتیِ خوب، توسعه عصبی و توانایی حل مسائل را تشویق می­کند و می­تواند به طور مؤثر برای آموزش و درک سایر موضوعات کلیدی مانند خواندن، نوشتن، ریاضی و علوم استفاده شود.

درمانگران می­گویند: هنر ارزشمند است زیرا اجازه می­دهد کودکان دنیای خود را پردازش کنند تا با روش ایمن با احساسات گاهی ترسناک مقابله کنند.

هنرمندان می­گویند: هنر به دلیل خود هنر اهمیت دارد. آموزش هنر به عنوان منبع زیبایی و بیان خلاقیت مورد توجه قرار گرفته و علاوه بر این، هنر سرگرم کننده است، هنر فعالیتی است که از آن لذت می­برند.

والدین می­گویند: هنر برای خانواده­هایشان حیاتی است زیرا همه افراد را درگیر و شاد نگه می­دارد و به گذران گاه دشوار روز کمک می کند.

هنر به طور طبیعی به خلاقیت مرتبط است، ویژگی که به طور فزاینده­ای به عنوان یکی از مهم­ترین عوامل موفقیت افراد، سازمان­ها و فرهنگ­ها شناخته می شود.

یکی از کارگاه­های ویژه تابستان آکادمی، کارگاه هنر و بازی است. برای نوجوانانی که به صورت پانسیون مایل به شرکت در کلاس­های تابستانی آکادمی هستند، کلاسی طراحی شده که در آن انواع مختلفی از فعالیت­ها انجام می­شود از جمله بازی­های فکری، عروسک­سازی، نقاشی، تکنیک­های مختلف نقاشی، حجم­سازی و… در این کارگاه­ها که در ساعات بعد از ظهر تشکیل می­شوند، نوجوانان در هر جلسه فعالیتی متفاوت انجام می­دهند.

در صورت تمایل به شرکت در این کلاس­ها، می­توانید به شماره آکادمی (09354696296) در واتس­اپ  پیغام داده و یا روی دکمه ثبت­نام کلیک نمایید.

پس زمینه