کارگاه ترمیک 7 تا 12سال چاپ

چاپ

هدف از واحد کار چاپ ایجاد خلاقیت در کودکان است تا بتوانند به شکل واگرا فکر کرده و از ابزارهای مختلف برای ایجاد طرح و نقش استفاده کنند. کودک با ابزاری که به ظاهر برای نقاشی و کشیدن به کار برده نمی¬شود طی یک فرایند ساده مانند برش دادن و کنده¬کاری، ابزاری تولید می¬کند که با آن بتواند روی چیزی مانند مقوا یا هر سطح دیگری تصویری ترسیم کند. با چاپ، کودکان با فرایند تبدیل و تغییر یک وسیله یا ابزار به وسیله یا ابزار دیگر برای ایجاد یک اثر خلاقانه آشنا می-شوند.
مثلا کودک با استفاده از سیب¬زمینی که یک ماده خوراکی است و کندکاری و برش دادن به آن یک ستاره برجسته درست می¬کند و بعد با رنگ کردن، آن ستاره را روی مقوا چاپ می¬کند.
یکی از جذابترین ویژگی¬های چاپ تکثیرپذیری کار است که کودک می¬توانند با اعتماد به¬¬نفس از یک وسیله چندین طرح یک شکل خلق کند.
ما در سرزمین آفتاب، با بهره¬گیری از مربیان خلاق و حرفه¬ای و فضا و ابزار مناسب این بستر را برای کودکان فراهم می¬کنیم تا به بهترین شکل بتوانند خلاقانه عمل کنند و آثاری متفاوت و گوناگون بیافرینند.
در صورت تمایل به شرکت در این کلاس¬ها، می¬توانید به شماره آکادمی (09354696296) در واتس¬اپ پیغام داده و یا روی دکمه ثبت¬نام کلیک نمایید.

پس زمینه