کارگاه ترمیک 7 تا 12سال انیمیشن

انیمیشن

در کارگاه انیمیشن هنرجویان با انواع تکنیک های ساخت انیمیشن آشنا می شوند و داستان هایی را که خود در ساخت آن دخیل هستند، متحرک سازی می کنند. با توجه به گستردگی روز افزون استفاده از رسانه های اجتماعی و هم چنین ظرفیت و بازار کار بسیار بزرگ و رو به رشد این هنر، تسلط به تکنیک های کلیپ سازی و متحرک سازی، این کارگاه میتواند زمینه بسیار غنی و موثری برای عزیزانی باشد که علاقمند به خلق آثار کوتاه هنری هستند.
استاپ‌موشن یا همان انیمیشن ”ایست – حرکت” شامل همه فیلم‌هایی می‌شود که در آن با تغییر کاراکتر در هر فریم حس حرکت ایجاد شود. این کاراکتر می‌تواند خمیری یا عروسکی، کاغذی و پلاستیکی باشد یا می‌تواند گیاه، حیوان، انسان یا هرچیز دیگری نیز باشد.
ما در سرزمین آفتاب، با در اختیار گذاشتن ابزارهای لازم، این امکان را فراهم آورده‌ایم، تا هنرجویان در جریان ساخت و تولید انیمیشن، با فیلم‌نامه‌نویسی، ساخت عروسک‌های نمایشی یا استفاده از وسایل اطراف برای شخصیت‌سازی آشنا شوند و همچنین تفکیک وظایف و همکاری و کار گروهی را نیز فرا بگیرند.
در صورت تمایل به شرکت در این کلاس‌ها، می‌توانید به شماره آکادمی (۰۹۳۵۴۶۹۶۲۹۶) در واتس‌اپ پیغام داده و یا روی دکمه ثبت‌نام کلیک نمایید.

پس زمینه