کارگاه ترمیک 7 تا 12سال نقاشی خلاق

نقاشی خلاق

نقاشی کشیدن یکی از پایه ای ترین مهارت هایی است که باید در کودکان تقویت شود. نقاشی باعث می شود، کودکان با دقت و توجه بیشتری به دنیای اطراف خود بنگرند و از آنها تصاویر ذهنی بسازند. همین دقت به جزییات است که زمینه تقویت هوش کودکان را در آینده فراهم میکند.
تجربه رنگ نیز، یکی از شگفت آورترین تجربه کودکان در سنین خردسالی است که به مدد تکنیک ها و ابزارهای متنوعی که در آکادمی هنر در اختیار کودکان قرار می گیرد یکی از جذاب ترین تجربیات را برای آنان رقم میزند. ،توانایی تشخیص عمق و اعتماد به حس بینایی را در کودک تقویت می کند، موجب می شود رنگها را بهتر بشناسد و از آنها استفاده کند، استفاده از اشکال برای انتقال پیام را ساده تر می کند، هوش دیداری- فضایی کودکان را پرورش می دهد.
آکادمی سرزمین آفتاب، با رویکرد هنری که در آموزشهای خود دارد و با استفاده از مربیان تعلیم دیده در زمینه آموزش هنر کودکان، همچنین با استفاده ازحیاط آکادمی که فضایی سبز و زیبا را برای الهام گرفتن کودکان فراهم می کند، تلاش دارد زمینه را برای تجربه ای تازه و نو در جهت پرورش هوش دیداری- فضایی کودکان فراهم کند.
در صورت تمایل به شرکت در این کلاسها، می توانید به شماره آکادمی(09354696296) در واتس آپ پیغام داده و یا روی دکمه ثبت نام کلیک نمایید.

پس زمینه