کارگاه ترمیک 7 تا 12سال نگارش خلاق

نگارش خلاق

نوشتن به ما کمک می‌کند تا ذهنمان را خالی کرده و به تفکراتمان اجازه زندگی کردن دهیم. با نوشتن می‌توان ایده‌های جدید را کشف و سپس پرداخت کرد. وقتی کودکان می‌نویسند، می‌توانید متوجه شوید که در فکر آنها چه می‌گذرد و به چه چیزهایی علاقمند هستند.
نویسندگی کودکان را وارد دنیای رویا و خیال کرده و باعث رشد خلاقیت و تفکر انتزاعی در آنها می‌شود. نگارش یک موضوع یا داستان یا خاطره، مانند یک پروژه باعث ایجاد یک نظام فکری در کودک می‌شود و توانمندی‌های ضروری کودکان و نوجوانان را برای ارائه یک موضوع به مدرسه یا دانشگاه را ارتقا می‌دهد.
در نگارش خلاق سرزمین آفتاب، هدف ما ایجاد فرصت برای کودکان و نوجوانان علاقمند به نگارش از یک سو و فراهم کردن فرصت ابراز و بیان برای همه کودکان با هر میزان از توانایی در نوشتن می‌باشد. برای رسیدن به این هدف از اساتید این حوزه کمک گرفته و فضایی امن و با اخلاق برای برقراری ارتباط درست با کودکان فراهم کردیم تا کودکان از بیان افکار خود هراسی نداشته و به راحتی نظرات و ایده‌های خود را در حضور تسهیلگر آگاه و مسلط مطرح کنند.
در صورت تمایل به شرکت در این کلاس‌ها، می‌توانید به شماره آکادمی (۰۹۳۵۴۶۹۶۲۹۶) در واتساپ پیغام داده و یا روی دکمه ثبت‌نام کلیک نمایید.

 

پس زمینه